esthonianangel

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Stevie - 14 september 2011 03:30

Var på sjukhuset här i Malmö igår och tog blodprov.

Då jag för tillfället också går på Waran behandling,

och ska göra Biopsi i Lund idag så ska man bli underrättad om resultatet.

Jag blev skit sur igår då ingen hörde av sig angående Waranprovet.

Ska till Lund kl 08:00 idag då jag ej minns vilken tid jag ska vara där,

men skall ta sjuktransport dit.

Det som gör mig sur är att jag åkt till Lund tidigare,

för att göra biopsi.

Väl där har jag fått veta att det ej går

p.g.a för högt eller för lågt Waran värde.

Alltså har man kastat 120 kronor i sjön,

sedan spelar det ingen roll vem som betalar resorna dit.

Hur som helst så är det ändå jag som får ligga ute med pengarna.

Och med det feta bidrag man har från Socialen,

får man antingen suga på tavelramarna,

och ligga ute med sjuktransport resor.

Eller köpa in så man har lite mat i huset,

och slipper suga på tavelramarna.

Sedan tror jag inte att mina grannar hade gillat det,

eftersom jag inte har tavlor själva så får man ju besöka dom! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards