esthonianangel

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Stevie - 15 oktober 2011 03:30


 -Älskling… kan du byta ut den trasiga glödlampan i hallen, det är så mörkt…
Mannen svarar, jag är ingen jävla elektriker…
-kranen till tvättfatet på toa´n läcker kan du fixa en ny packning…
Mannen svarar, jag är ingen jävla rörmokare…
-räcket till entrétrappan är trasigt, kan du laga det?
Mannen svarar ännu en gång, jag är väl ingen jävla snickare heller…
Det gick några dagar då mannen kom hem som vanligt från sitt jobb, då upptäcker han att allt det som frun hade vädjat till mannen om var åtgärdat.
Mannen frågade hustrun vad som hänt.
Hustrun berättade att hon gick ut, satte sig på trappan och grät, varvid en av grannarna undrade vad som stod på, när hon berättat allt erbjöd sig grannen att fixa till felen.
Då felen hade blivit åtgärdade erbjöd sig kvinnan att betala för besväret.
Ja tack sa grannen, jag vill endera ha sex med dig eller så får du baka en god kaka.
Mannen frågade hustrun, vad för slags kaka bakade du åt grannen?
Hon svarade då, vadå bakade?
Jag är väl ingen jävla konditor heller…

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards