esthonianangel

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Stevie - 25 oktober 2011 03:30

 

Fick detta mail i min inkorg igår,
och tyckte jag borde dela med mig av det!
Visst låter det härligt att gå ner 5-10 kg innan jul,
eftersom man ändå går upp dom igen då,
med tanke på alla Julgotter på bordet.
Ja sedan har ju många människor en massa julbord de ska hinna med också,
och då kan det vara bra att gå ner 5-10 kg innan dessa ska halas in.
Men visst är det trevligt att man bara behöver stoppa i sig några Acai Patch,
för att gå ner i vikt eftersom man inte behöver motionera också.
Tänk Dig bara att slippa långa tråkiga pass på gymmet,
kunna springa omkring på stan i sexiga sommarkläder,
och allt detta för endast Noll kronor den första månaden.

♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥

Gratis bantningskur till dig som vill gå ner 5-10 kilo innan jul
Gå ner i vikt med Acai Patch för 0 kr den första månaden. 

Acai Patch:
 - Skala bort kilon
 - Du behöver inte längre känna dig uppblåst och överviktig
 - Du får extra energi
 - Du bekämper dina toxiner och rensar kroppen

När du beställer Acai Patch får du

chansen att komma gratis till Venedig i 4 dagar med en svensktalande guide,

flyg t/r, frukost varje dag på hotellet och flygbussar t/r.

♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥
Men som med allt trevligt,
så finns det alltid någon liten hake med i spelet,
dessa kan Du ser här nedan genom att klicka på "Se vilkoren":

JA TACK, Jag vill gärna få välkomstpaketet med en månads förbrukning för 0 kr.** Tilsammen med min ordre vill  jag få bokningsformuläret för min resa till Venedig. Jag förpliktar mig dock inte till att resa även om jag tar emot bokningsformuläret för Venedig.

   
Kön:
personnr.:   
 Jag bekräftar att jag är över 18 år och har lästvillkoren.
 

♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥* ♥



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards