esthonianangel

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Stevie - 16 juli 2011 03:30

Allt möjligt skräp kommer med E-mail,
men jag undrar jag om detta är någonting att satsa på?!
Det låter ju naturligtvis mycket smart,
men vad är det man dealar om,
är det någon slags Auktion eller vad?!

 

 

Groupon

 

Groupons iPhone App lanserad!

 

Dina deals i bakfickan! Hitta, köp och lös in värdecheckar enkelt medan du är på språng! Med Groupons iPhone App har du alltid tillgång till dina värdecheckar och du kan lösa in dessa direkt. Inga fler utskrifter!

 

 
 

Fördelarna

  • Upptäck deals i din stad
  • Köp deals när du är på på språng
  • Lös in dina värdecheckar direkt - inga fler utskrifter!
  • Enkel översikt över dina deals
  • Enkelt att söka i olika städer och länder
 

Alltså: Ladda ner snabbt utan kostnad, testa och håll dig uppdaterad på våra nya deals!

Ladda ner gratis »

 
 
   
 

Så funkar det:

 
 

 

 

 
 

Hitta deals och köp direkt genom mobilen

 

Se alla deals du köpt och visa dem på en karta

 

Lös in dina värdecheckar med mobilen. Inga fler utskrifter

 
 
   
 

Groupon i din stad:
Stockholmfler städer »

Groupon på Facebook:

Bli ett fan!

 

 

 

Nej jag aktar väl mina löss ifrån snuva,
och ger helt enkelt tusan i att handla på nätet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards